zaterdag 17 mei 2014



Steigerbouwen en differentiëren!!!!

Maandag 12 mei zijn we weer terug gekomen van vakantiereces.  Normaal gesproken VAKANTIE, nu een LA2 werkvakantie. Gelukkig heb ik in die vakantieperiode wel veel kunnen maken voor het hele LA. Tijdens de vakantie heb ik regelmatig contact gehad met mijn collega, studiemaat en peer Harry, om de mijn ‘producten’ te laten feedbacken!!! Of het allemaal met een voldoende wordt beoordeeld weet ik niet, aan de inzet van ons zal het in ieder geval niet liggen.
In het herontwerp moet ook iets komen van scaffolding of differentiatie. In het herontwerp wat ik heb gemaakt zit voldoende uitdaging in voor leerlingen en docenten. Iedere opdracht kan op het naaste niveau van de leerlingen worden ingezet. In het lokaal kunnen verschillende leermiddelen ingezet worden om te differentiëren. Het herontwerp kan voor alle leerwegen ingezet worden die ZuidWest aanbiedt. Het lokaal waar de leerlingen met het herontwerp aan de slag gaan is een goed geoutilleerd lokaal waarin leerlingen voldoende uitdaging wordt aangeboden en waar leerlingen autonoom kunnen werken aan hun talenten (competentie) en waarbij zij worden ondersteund door de vakdocenten (relatie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten