vrijdag 23 mei 2014

Aan alle mooie dingen, komt..............uiteindelijk ook
             een EINDE!

Vandaag moet het er toch maar van komen, Uitdagend Ontwerpen wordt ingeleverd.
Ik merk dat ik nog steeds nieuwe items zie die ik nog wil toevoegen aan het document.
Op locatie Zuid van Het Hooghuis, kijk ik al zeker drie jaar naar een piramide die op 
een bureau staat in een werkruimte. Vandaag viel 'weer' het bekende kwartje, het was de Piramide
van Miller, die ik gebruik voor mijn trapmodel! Maandag neem ik de piramide mee naar de Inspiratiedag.

De afgelopen weken zat ik in een FLOW, ook mijn collega en studiemaat Harry Geurts zat er middenin. Het LA heeft meer opgeleverd dan het uiteindelijke product. Voor mij zeker een meerwaarde geweest, ondanks de tsunami's van de eerste vier bijeenkomsten.

In de VERANTWOORDING vinden jullie alle documenten.

Ik wens Michiel en Adriaan de komende tijd veel leesplezier en inspiratie met alle Uitdagende Ontwerpen van de 1e jaars MLI 'ers. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten